28 Nisan 2010 Çarşamba

DaLan Shop'tan Mis Kokan HediyeLer


Hangimiz tanımayız ki 'dalan' sabunlarını.Zaten sabun denince akla ilk 'dalan' gelmezmi.Hele ki 'dalan'ın yeşil sabunları bana hep çocukluğumu hatırlatır.Burnuma geliverdi şimdi :)


Şimdi 'dalan' ürünlerini bulabileceğiniz harika bir site keşfettim.Sitede neler yokki....Bu site mis gibi sabun kokuyor benden söylemesi :)

Bakım sabunları,gliserinli sabunlar,antibakteriyel ürünler,bebek/çocuk sabunları,sıvı sabun,toz sabun,otel sabunu,el ve vücut kremi,traş kremi,hediye setleri.....İşte size tertemiz misler gibi kokan bir site :) Fiyatlar inanılmayacak kadar ucuz.Bir tıkla kapınızda.

KAMPANYA KATILIM KOŞULLARI

*www.dalanshop.com sitesini incelemek ve beğendiğiniz veya kullandığınız bir ürünü burada bırakacağınız yorumda belirtmek.

*Bloğunuzda veya facebook hesabınızda kampanyamızın duyurusunu yapmak

*Bloğu ve facebook hesabı olmayan arkadaşlarımızda elbette katılabilirler,ama şunu görmüyorum sanmayın arkadaşlar...Çoğunuzun bloğu var ama bahsetmiyorsunuz.Site ve blog için bu çok önemli bunu vurgulayarak belirtmek istedim.

*Son olarak eşinize,dostunuza bu siteden bahsetmek..Eminimki bilmeyenler vardır,çünkü bu sitenin var olduğunu ben bile yeni öğrendim.

*Kampanyamız 30 Nisan'da sona erecektir,Bol şanslar arkadaşlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder